gårdagen

jag skrev inte så mycket igår så ska skriva lite idag . igår så slappade jag hemma till typ kl halv ett och gjorde min egna lunch som jag lyckades bränna men den var ätbar iallefall ;). sen åkte jag runt halv 1 för jag skulle träffa rebecka hemma hos henne, sen när jag kom dit stack vi till grönan, det var ganska tomt där men vi åkte ändå bara 2 attraktioner för sen orkade vi inte mer. sen skulle vi köpa glass där inne innan vi gick hem och då skulle rebecka betala först så då beatalde hon 25 kr för sin klass och valde kulor sen skulle jag välja kulor och sen skulle jag betala för den ju men hon ba aah nästa ! så hon glömde bort att jag skulle betala så jag fick gratis glass men inte rebecka hahaha x) sen åkte vi hem till bekki och satte oss och kollade på the OC boxen (: & åt en till glass ! fast rebecka gillade inte mayan mystica så jag fick hennes också ;) haha
sen kom mamma och hämtade mig för jag skulle på fys och sen när vi skulle åka iväg så fastnade vi i en timmes lång bilkö hela strandvägen så jag kom 20 min försent och dte var lite pinsamt men det gick bra ;) sen efter den åkte jag hem och åt tacos med hela familjen + villes 3 kompisar, khaseni, vincent och någon jag inte vet namnet på men dom kallar honom typ Q lr något :P sen blev det lite film sen somnade ja :) tihii en lång men härligt dag.//miins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0