träningsläger igen (a)

nu är jag här igen, har haft en super härlig dag idag, var på träningsläger med booff idag igen men nuj var nike med . vi hade super kul och det var roligt hela dan. sen efter träningslägret så åkte ja hem och så ringde jag lilla amanda som jag inte träffat på åååååååår ! hon kom hem från spanien igår och är brun som en pepparkaka(avendsjuk) vi snackade lite och bestämde att vi skulle ha picknik vid djurgårdsbrunn, vilket vi hade också (: det var skönt att se henne igen, vi har bråkat lite men det är bra nu som tur e ! sen så stack jag hem för att äta och nu bloggar jag lite. sticker till landet imorgon och är borta en vecka med bv carro, sen så åker the fantastic three till bästa lysekil jippie! ha en skön sommar. hejsvej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0