första inlägget

Hejsan allihopa,
det här är första inlägget i den här bloggen. Jag hade en annan blogg förut men glömde bort lösenordet så fick göra om den :(
jag kanske ska skriva vad som har hänt idag:
först hade jag och mitt lag Värtan IK match mot Stocksund, den vann vi med 3-1 jippie ! :D
fast det var synd att inte Nike var med för hon är suuuuper duktig. Hon kunde inte vara med för hon har hjörnskakning, hon fick det eftersom hon ramlade av hästen när hon red.
Sen efter det gick jag på stan med mamma, vi skulle kolla på avslutningskäder men vi hittade inga så jag får ta ett par jeans och en blus som jag redan har istället :)
Men istället köpte jag en bikini på topshop och ett par mjukisbyxor på topshop.
Egentligen skulle jag ha gått på grönan med allui & carro men det blev inte så för det var så fult väder :P
Och nu sitter jag hemma och bloggar och är inne på datorn
det var nog allt vi hörs snart
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0