God morgon <3

Hejsan hoppsan allihopa !
Klockan är nu 8.30 en söndagsmorgon och ni undrar säkert varför jag är uppe så tidigt, jo det är för att jag ska ha träning för statslaget idag( zonträning heter det ) men den börjar inte förren klockan 13.00 men eftersoma att mamma reser bort idag så ska pappa stjutsa mig och han hinner inte hem emellan min träning och villes match så då måste jag följa med på den.
Sen efter min träning så ska jag ställa upp för min tränare Golfe för jag ska vara bollkalle med några andra tjejer , den börjar kl 17.00 på Hjorthagen idag .
Sen när jag stått där och frysit i 90 min så kommer Nike och hennes mamma och hämtar mig för jag ska sova hos dom hela den här veckan, roligt va ? :D
jag ser fram emot det jätte mycket ! jag ch nike kommer bli som systrar i en vecka , och sen efter den veckan så ska nike bo hos MIG i en vecka. Så vi är systrar i 2 HELA VECKOR . Fyfan vad roligt det ska bli ! :)
men nu måste jag sluta för jag ska åka nu
Ha en bra da så hörs vi senare <3
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0