3 JUNI 17.31

Då var det sista packat! puuh..
har inte bloggat på länge, förlåt för det... igen
men nu när man har sommarlov så hinner man inte!
har varit på beate land mån-tis med amanda melody & lollo.
det var hur kul som helst, beate har pool så det ända vi gjorde vara at badabadabada.
vi kom på måndag kväll och åkte tisdag förmiddag för vi hade träning. jag o amanda åkte heelt själva från
dalarö till nacka komunalt.
sen har jag bott hos janssons 2 nätter där har vi också badat, vart hos tyra, byggt på vår koja, vi tänkte sova utomhus men det var sjuukt mkt mygg så vi pallade inte. sen idag så sov jag hos janssons med amanda och tyra.
¨på¨morgonen slog blixrten ner I HUSET!!
fatta hur rädda vi var! sen har jag badat hos maja med amanda o abbe sen nu e ja hemma occh har packat!
åker ju till spanien en vecka imorgon. kommer hem dagen innan gothia sen e jag där en vecka sen lysekil en vecka sen landet, så kommer inte vara hemma nånting mer typ.
så bloggeen kommer nog igen om ett par veckor.
Kisses & Hugs


Kommentarer
Postat av: ebba [ mode,foto,vardag]

HA DET BÄST NU GUMMAN ! SÅ SES VI I GÖTEBORG ! LOVE YOU

2009-07-03 @ 21:40:05
URL: http://eebbs.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ha det så skönt i Spanien!! Kommer sakna dig ;D

2009-07-03 @ 22:16:15
URL: http://emilianybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0