ett guld, ett silver & ett brons ?

det blev tyvär bara ett silver idag. vi spelade dm final i hettan och förlorade på straffar efter 1-1. ganska surt faktiskt.
dom var duktiga men vi hade övertaget för det mesta. menmen. vann ju i helgen så får vara glad för det.
efter matchen åkte vi tillbaka till skolan, hade redovisning på so:n sen slutade vi .. men jag & min grupp var inte klara så vi gick stanna kvar i skolan och göra klart. sen åkte jag till gallerian och köpte ett linne/ hög kjol från Vila för 300 kr. riktigt somrig.
sen nu är jag hemma och har jätte ont i magen :S får inte träna förrens på onsdag för är så himla utmattad.
 nu blir det godis & film!


Kisses & Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0