Dålig uppdatering!

Förlåt att jag inte skrivit så mycker men har haft fullrulle!
Sov hos sofie ons-tors och vi hade grey's anatomy maraton! kollade typ 4 timmar
så vi somnade runt halv 2. Sen vaknade vi tidigt nästa dag och fortsatte kolla, fast
efter det åt vi frukost och åkte hem till mig för att hämta grejer till Toves tjejmiddag.
När vi vart i stan ett tag och hälsat lite på amanda åker vi till sofie igen och fixar oss till
festen och sen cyklar vi dit! Festen blev jätte lyckad och det var hur mysigt som helst.
Jag och Alice & Maja satt i fönstret och snackade det var super mysigt.
Och efterrätten var kanoon! doppa frukt & jordgubbar i choklad klår allt!
& såklart lyckas älskade Linnea spilla jordgubbar på sina nya vita jeans.
Runt tolvslaget cyklade jag & sofie hem och tog sällskap med elin, månsson, karin
& alice. Vi såg en igelkotte :D!
Sen idag bara träning & sovit hos soffan.
Kommer inte blogga så mycket för ska till landet imorgon men det kommer nog ett
inlägg på södnag efter gnaget matchen!
Kisses & Hugs

min älskling sofie på skolavslutningen förra året <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0