Hemma efter träning

åååh ni ska bara veta hur mycket jag hatar nacka bussar !
först ska jag & amanda ta bussen från slussen 17.00.
När vi kommit till Nacka Forum så stannar bussen &
efter en stund får vi reda på att bussen e trasig för den e överhettad!?
då får vi vänta till nästa buss kommer & när den kommer måste vi åka
till garaget och TANKA! sen när vi äntligen kommer fram så har träningen
redan börjar & Jonathan tror så klart inte på oss & säger bara att han e
trött på våra bortförklaringar men det var sant jag loovar !
Sen ska man hem efter träningen & då får man åka kommunalt igen
som tar ungefär en och en halv timme. & nu äntligen sitter jag hemma &
har ätit middag.
Måste bara påminna att ni måste besöka min blogg mer för klara får inte
vinna !
Kisses & Hugs

gammal bild sen i somras !

Kommentarer
Postat av: Victoria

fjortis hosthost.. :)



<3

2009-05-13 @ 22:06:14
URL: http://pwithe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0