Lång dag ute i solen!

Hej o hå!
Vaknade upp ur min sköhetsömn av att Amanda fick damp för att jag inte svarade på hennes första sms så hon smsade igen!
Sen några minuter senare ringde klara och sa att jag skulle hem till amanda på en gång!
Så då fick jag gå upp och tog en dusch och åt frukost sen åkte jag iväg. Då träffade jag dom i tessinparken och vi spelade kort och myste.
Sen stack klara till sin mormor för att äta lunch och jag och amanda köpta kyckling och dricka och satte oss på en bänk vid karlaplan fontänen. Sen träffade vi Sasja & Camilia och efter ett tag kom Louisa Brunetti in till stan.
Klara och Nike kom också sen och vi kollade på Skräpcupen. ( ludde frej o cj spelade ). Sen stack Louisa hem och vi gick och köpte godis och satte oss i tessinparken igen och busade! Jag o klara blåste tuggumi :D
Sen stack jag och tove hem runt 10 i 6 & nu sitter vi här!
Vi ska bara ha en trevlig kväll , kolla på robinsson & euro vision song contest.
För imorgon har vi match mot Älta, det blir inte så svårt tror jag!
Kisses & Hugs



Bild från i Åre, hahah väldigt smickrande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0