FAME

Glömde skriva igår så det blir extra långt idag,
igår spelade vi semifinal mot älta och vann!! så vi är i final där vi möter aik.
efter det stack jag hem och duschade och städade sen kom amanda och vi stack in till stan ( klockan var runt 6 ) för att möta elin tyra tove klara och hanna :)  vi satte oss och åt på kungshallen, det var super!
sen stack vi till hanna ett tag och körde anden i glaset i hennes poolhus och fyfaaan vad rädd jag blev! usch!
sen åkte jag amanda och tyra hem till mig där beate väntade på oss. sen idag så pkte tyra och beate hem för att plugga och amanada & jag mötte upp jacob , axel & emil. Vi har inte sett dom på typ ett halvår så det var skoj att träffa dom :) Vi satte oss på ett fik och snackade sen skulle dom hem ganska tidigt för dom hade bandy match eller ngt. efter det gick jag och amanda och såg fame på bio. den var skit bra :D!
sen nu måste jag plugga .. suck!


Kisses & Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0