inte skrivit på några dagar :)

i fredags så var jag på stan med beate :) har inte träffat henne på super länge så det var kul att träffa henne , jag köpte bara en blus från H&M som e jätte fin :D och hon köpte lite andra saker. sen så åkte jag hem och sen kl halv 9 så åkte jag o mamma iväg på modevisning som var väldigt roligt , men modellerna kunde verkligen inte gå catwalk !! dom var gräsliga, men kläderna var fina iallefall, sen på lördagen gick jag upp super tidigt för att åka till nacka och se nör boo spelade match men alla bussar var suuuper sena så jag hann inte i tid så jag träffade tove vid busshållsplatsen vid boovallen där hon skjutsade mig till ebba, där träffade vi ebba och 3 badade , sen kom soffan och badade (: sen åt vi lunch och sen stack vi till stan. vi gick på ung08 men inte så länge alls, för sen åkte tove hem och vi åkte hem till mg och hade skoj :)
imorgon börjar skolan så kmr inte ha så mkt tid att skriva sen men det kommer nog ett inlägg ibland ,....:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0