IN YOU'R EYES I SEE THE SUNSHINE

hejsanhoppsan. idag har jag vart ute i boo med sofie tove och abbe. vi hade det hur mysigt som helst, först badade vi i ebbas pool sen åkte vi och köpte mat på hemköp och hade picknik på en klippa vi bargarn(tror det hette så :P) sen badade jag och tove där sen cyklade vi till sofie och körde fotboll. sen stack tove o abbe hem och jag o soffan satte oss framför teven och kollade på hey baberiba! sen nu har jag kommit hem från match med u-dam. vi vann med 4-2 :D. lägger upp bilder från idag en annan gång :) 
Kisses & Hugs

Kommentarer
Postat av: ebba

men då måste du skicka nån bild som du vill ha :D eller bilder ! . PUSSPÅRUMPAN

2009-08-10 @ 09:09:30
URL: http://eebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0