sova hos sofie, sen abbe,totte,tove,sofie & maja(:

loigår så gjorde jag absolut INGENTING på dagen, jag hade verkligen supe tråkigt, men sen så kl 5 åkte jag mamma & pappa till janssons för det var föräldramöte där för laget. då åt jag lite mat först sen satt jag i 'baren' med några och blandade drinkar haha :) sen så spelade jag ,sofie,ida & abbe tecknet(kort) jag och abbe var såååå bääst., hahaha x)
sen när den kvällen var slut sov jag över hos sofie som bor suuuper fiint. vi sjöng och dansade typ och jag lyckades skämma ut mig för hela hennes familj haha , sen gick vi på kvällspromenad som var supermysigt och hon visade mig runt och vi pallade lite äpplen (a). sen dagen efter så träffade vi abbe,maja,totte & tove, vi var först hemma hos sofie och hade äppel/röda vinbärs krig haha och jag och tove ägde på att jonglera til varandra med äpplen, vi klarade 4 st ! haha (:
sen efter det cyklade vi iväg till abbes pappa och där badade vi i poolen i typ 2 h, det var som en jacuzzi typ för det var super varmt i den, typ 29 grader lr något :) vi tog lite kort och badade och sånt, sen var jag tove maja och sofie hemma hos sofie en kortis och åt mackor. sen fick jag skjuts av abbes mamma till buss stationen och då åkte jag till mörby centrum och träffade mamma där vi handlade mat och hämtade ville på träningen och nu är jag hemma :) det har vart en suuper kul dag och jag visar en bild från när vi badade sen :Dlovelove

Kommentarer
Postat av: e

jag kommer ihåg dagen , så himla kul :)

och du & jag ägde på teknet :D .

jag är grymt glad att vi lärt känna varandra mina .

puuuuussss på diiiig cutieeee !

2009-05-17 @ 20:49:39
URL: http://eebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0