sommarlovet hitills,

nu sitter jag här i soffan och bloggar lite och kollar på fotboll SCH-TUR :D det står 1-0 till SCH. idag så har jag sommarjobbat på cafet precis där ja bor. jag jobbar två timmar om dagen i 2veckor , och vet ni vad jag gör ? jag viker servetter i 2 timamr ! haha sen så har jag slappat resten av dan men sen så hade jag träning med Booff det var skoj . hahaah sen när jag skulle hem med amanda så träffade vi Filippo(målvaktstränaren) och så babblade vi med honom sen efter 30 min så kom bussen som vi tar till slussen, justdet ! jag glömde berätta att jag och amanda och varsin pastasallad på busshållsplatsen och så när vi skulle gå på bussen så säger han att vi måste vara försiktiga så vi inte spiller och då säger amanda: absolut sir ! då fick han mega damp och tvingade oss att slänga våra nästan fulla pastasallader för 50 kr annars skulle vi få gå av och vänta på nästa . hahahahahahaah och Fillipo bara skrattade :P det var lite kul. men nu är jag hemma. det är skönt ! jag hoppas ni får de bra i sommar. // MinaFina

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-06-11 @ 21:31:38
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!



ville önska en härlig kväll!

hoppas du vill delta i min tävling jag har.

kram

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-11 @ 21:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0