Amanda bajsar & jag värmer mat

Sitter hemma i amanda soffa och väntar på att maten ska vara klar medans hon bajsar., haha
vi började tio idah och det började med att jag missade bussen . SUCK!
sen var tunnelbanan sen och skit, men kom fram sen och på slutet av dagen skulle vi gå på
polismuseet. innan det badade typ alla i vattenspridaren som stog utanför ! haha Leche blev
lagom blöt! Sen gick vi hem till amanda och nu sitter vi här ( det tog exakt 2 min )
Sen ska vi sticka på träning, men måste kila . Mickron piper !
Kisses & Hugs

bild från alla hjärtans dag ! jag älskar er tjejer

Kommentarer
Postat av: e

dålig uppdate Mina :D <3

2009-05-21 @ 15:27:31
URL: http://eebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0