'' Vi ska på picknik i göteborg ...''

Halloj, har kommit hem från picknik med den mest jobbiga och fula ungen som finns.
amanda chidli såklart...
Hon berskrev sin resa till gotland i minst en timme! och den resan var på 3 dagar...
''come on come on come on...'' hahah den låten kom amanda och hennes syster på,
den e säkert jätte bra... när inte amanda sjunger!
nej nu ska jag bli lite snällare..
Amanda och jag cyklade till djurgårdsbrunn och hade jätte mysigt.
Sen kom klara och pratade lite sen stack hon igen.

& förresten så tack Tyra & Lollo för kommentarerna, ni e suuuper gulliga :D <33


bild från idag . jag älskar dig amanda

Kommentarer
Postat av: ida

lollo höm ?

det var visst ida "Nike"

2009-05-24 @ 21:54:35
URL: http://avtvillingarna.blogg.se/
Postat av: FÖRLÅT

förlåt ida ! lollo hade kommenterat en annan bild det var därför jag trodde det var hon! förlåt.

älskar dej

2009-05-25 @ 07:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0