HIDE AND SEEK

usch vilket skit väder det är idag!
idag har jag sovit hos amanda med ett par kompisar och vi tog vit smörja på alice/doris när hon sov! haah :)
sen har jag vart på stan en timme ungefär med amanda abbe & doris. jag köpte en din skjorta från diveded men funderar på att kanske lämna tillbaka den,. ja vet inte riktigt vi får se..
iallafall så vann vi igår mot åkerberga med 5-1! spelade kanske 40 sek, hahah!
nej men har ju skadat foten så skulle egentligen inte spelat någonting,. hoppas att den e bra till på onsdag så jag kan spela då men det tror jag.
sen på kvällen var jag hos amanda och det blev en otroligt lyckat kväll med dans och skratt,.
har tyvär inga bilder men kolla på klara kanske lägger upp några sen och då kan jag visa :)
en bild som klara tagit. jag och hennes underbara brorsor!
Kisses & Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0