LITTLE MISS SUNSHINE

Hejhopp. Fia har tyvär redan åkt hem med passbåten men vi hann ta ett dopp innan hon drog (:
efter det har jag bara legat och solat och läst på bryggan med mamma, sen svalkat mig i havet lite då och då.
sen har vi i ''läxa'' att skjuta 1000 skott på båda fötterna, alltså 2000 skot sammanlagt! dete heltsjut. jag har skjutit 100 på båda och är redan trött på det. för när man har skjutit måste man ju gå till målet , gå tillbaka, lägga tillbaka bollen och sen skjuta. döö tråkigt :) men ska göra lite mer sen ikväll, och sen ska jag hinna med att jogga, hmm..
ikväll ska vi nog äta på högmarsö! världens mysigaste restaurang. den ligger på en ö nära oss och ligger precis vid ett båtvarv. Bilderna härifrån kommer upp när jag kommer hem på fredag för använder inte min dator :)
Kisses & Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0