SO SICK OF LOVE SONG

jag håller på att dööö!
vi hade fystest på fotbollen idag och springa 80 sek det snabbaste du kan kanske inte låter så jobbigt men jag lovar dig. det e rena dööden!
vi slutade en timme tidigare så fick sitta och vänta på boovallen en timme på att pappa skulle komma men gulliga alice stannade med mig så det var roligt!
idag hade jag picknik med carro & nike. det var mysigt. kanske kommer upp bilder på fb från nikes kamera.
sen åkte vi till carro och kollade på skräckfilmen The Unborn.
den var bra men konstigt slut (:
imorogn ska jag på förhansvisning på the proposal med alice abbe och tove. abbe bjöd mig (: tack sötis
hörs mer om det imorgon!
Kisses & Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0