Tanzania , yeea!

idag är vi lediga pga att alla ska samla in 250 kr till barnen i tanzania!skit skönt!
är ledig imorgon också eftersom jag får kompesation för jag var ju i ystad när dom andra hade studiedag.
min brorsa tar studenten på torsdag så ska fira honom!
Idag ska jag och ville städa hela huset inför vår big brothers studentskiva.
sen måste någon av oss åka till skolan och lämna pengarna och sen har jag träning!
Ville har stukat mitt långfinger så det e svullet och gör ont. samtidigt som jag har gjort illa foten och armen
e fortfarande omplåstrad "/, känns inte riktigt bra..
aja , nu ska jag väcka brorsan så vi kan sätta igång. seeya !
Kisses & Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0